onsdag 29 juni 2011

Sommar överallt.

Jag har inte övergett bloggen, det är bara det att jag inte näns sitta inne när sommaren vrålar utanför mitt fönster.
Jag har ju ingen laptop som kan följa med, och mina bloggfunktioner verkar ju liks ha fått solsting så...
I kväll så tjuvstardade jag min semester med lite festivalmat och ett par cider, varmaste dagen bjöd på varma och glada människor.
Nu försöker jag att vädra lägenheten till en temperatur som går att sova i, men det är inte lätt. Trotts korsdrag och jättefläkt så ligger tempen på tjugosju grader. Det blir till att sova naken i natt, om jag inte bäddar på balkongen.
Får se om det blir lite festival i morgon också, men helt säkert på fredag då Robyn uppträder.
Två jobbardagar kvar, det känns riktigt gott.

Superhjältekraft. - Att äta upp en hel, och för stor, salt lakritsrem.

Inga kommentarer: