fredag 22 juli 2011

Sexbloggen.

Det verkar gå trögt för mitt experiment, Jag tror att det mest är antalet flaggor som utökas, verkar som om den svenska sexmyten lever och frodas utomlands.
Nån stackars norrman som sökt på Lesbiske trekanter blev lurad hit, så också den som sökt efter knullorgasm.
Hmm, knullorgasm det låter nåt det, inget man lyckas med ensam framför en dator i alla fall.
I går blev det några timmar festival, Those Dancing Days, Adept, John Linberg Trio, Epidemics, Pain Of Salvation och några låtar med Amber Oak.
Kvällens bästa var nog Epidemics ösiga punk, och deras gravida sångerska som öste på rätt så rejält. Kul.
Nu blir det några timmar till, fast jag har ringat in så många artister att min planering kommer att skita sig.
Men det blir säkert bra ändå, nåt guldkorn ska jag väl ändå lyckas pricka in.

Superhjältekraft. – Att få det man söker efter.

Inga kommentarer: