lördag 9 januari 2010

Penetrerad.

Jag har förlorat oskulden. Äntligen. Det gjorde inte så ont som jag trodde.
Jag har snackat om det hur länge som helst. Och så blir det på en brits under en blek lampa på övervåningen i ett hus i Bureå.
Nog kan det hända att jag skjutit upp det för att jag har varit lite skraj. Man kan ju inte göra det ogjort.
Jag vet inte hur många gånger jag har planerat det här men det är ju många saker jag sagt att jag ska göra som inte blivit av.
Så till den som funderar så kan jag bara säga, leta reda på nån duktig och gör det bara. Om du ska tänka så tänk, -blir det här bra när jag är sextio?
Jag kan säga att jag är helnöjd. Alla säger att, har man gjort det en gång så vill man göra det igen. Och visst har jag redan idéer på min nästa tatuering.

Superhjältekraft – JUST DO IT.

Inga kommentarer: