onsdag 7 september 2011

Cowboys and Aliens.

Jag gillar när man tänker utanför lådan, och här blir inte nåt som man tänkt sig.
En riktigt snygg och hård westernrulle som har alla klassiska ingredienser, och som helt plötsligt nästlar sig in i utomjordingarnas teknologiska motsatsvärld.
Skönt att man har glimten i ögat men inte försöker skoja bort handlingen. Ok, som alla förstår så måsta man ha ett öppet sinne för att hänga med, men det passar mig rätt bra.
Det här är riktigt underhållande och med ett gäng skådespelare som verkligen vet hur man gestaltar sand, svett och djävulskap så blir det välspenderad biotid en vardagskväll.

Superhjältekraft. – Att mota en laserattack med min Colt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar storögt på Uffe...hur menar du nu?
Antinen har man slaktat en bra cowboy-rulle eller så har man slaktat en usel alien-rulle...men hur som helst har man slaktat nåt...

Men fill me in gärna...för jag måste ha missat nåt...typ...nåt...
Är inte det som att sätta på sig en pyjamas när man har ADHD liksom...no match at all...sort of...

*undrar om han tänker på min svengelska...att blanda är ju poppis nuförtiden...höhöhö*

Uffe Viking sa...

Njae det behöver inte vara så.

Låt mig förklara.

Du vet ju att salt lakrits är gott, och chokladdoppade skumgodisar är gott.
Men tillsammans så är det ju jättegott.

Anonym sa...

*asg* eller så kräks jag av den fruktansvärda kombinationen...