fredag 23 september 2011

Traderajan hadera.



För några dagar sedan så började jag skriva så här: ”Har efter visst strul lyckats lägga mitt första bud på Tradera. Ska bli kul att se vart det tar vägen, just nu så ligger jag i topp men jag gissar att jag måste pyttsa in dubbelt så mycket i slutändan.”
Och dubbelt blev det, men vann gjorde jag.
Jag börjar fatta själva grejen med nätauktioner, spänningen man känner dom sista minuterna av budtiden är kanske beroendeframkallande.
Jag köpte ett gamalt ALGAspel, Ordrazzel, som inte längre finns i affärerna och som jag letat efter på alla loppisar hela sommaren, de spel som jag har hittat har alltid funnits i dyra auktioner på Tradera.
Så jag hade inga illusioner om att det skulle bli ett fynd, men spelet är i princip oanvänt så jag är nöjd.
Får se om någon vill och törs utmana mig.

Superhjältekraft. – Att buda för att vinna.

Inga kommentarer: