lördag 8 oktober 2011

Karåke.

Det blev faktiskt både staplande dans och staplande karaoke igår, och den roligaste utekvällen på mycket länge.
Kände dock ett litet ansvar att se till så min kompis fick sig hem innan han spårade ur, han var fortfarande glad men hyfsat bladig, så vi gick precis när alla tjejerna kom ner från föreställningen Ladies Night.
Kanske inte så välplanerat, kan kallas korkat också, att hämta jackan och gå när hundra uppklädda tjejer står i kö för att komma in.
Men då hann jag istället hem före klockan ett och fick några timmar tillsammans med min dotter och hennes pojkvän som kommit till min lägenhet under kvällen för att tvärt sova över.
Bra att ha ett, om än så krystat, ok för att göra kvällen kort.
Nu ska jag ta en promenad i mörkret för att försöka se lite av det stjärnfall som kan skapas när jorden passerar svansen på kometen Giacobini-Zinner.
Hoppas det är så pass molnfritt att det går att se några meteoriter som glödande brinner upp i vår atmosfär.

Ser du stjärnan i det blå. . .allt du önskar kan du få.

Superhjältekraft. – Att tänka ut några bra önskningar.

Inga kommentarer: