söndag 15 april 2012

Gaaasvarniiing.

MrMuscle loves the jobs you hate.
Jo då, mm, jasså, jo tjena, jag hatar mister muskel också.
Hur kan man få sälja en produkt som är så hälsofarlig till vanligt folk? Halva flaskan är en enda stor varningstext, och den behövs, för här pratar vi inte miljö.
Vi snackar extremt brandfarlig och frätande, vi pratar om en produkt som rekommenderar skyddskläder, skyddsglasögon och handskar, god ventilation och att hålla andan.
Jag sprayar i ugnen och plötsligt är hela köket förbjudet område, ångorna letar sig ut i hallen och jag famlar mig ner i trappen för att ta ett friskt andetag.
Jag står där och flämtar, väntar att det värsta ska lägga sig.
Men produkten ska verka i en timme, en timme i gaskammaren.
Tur att jag redan har andats i dag, det får räcka för den närmsta timmen, jag kommer inte att offra några av mina röda blodkroppar på MrMuscle.

Inga kommentarer: