lördag 25 december 2010

Kö eller?

Jag vaknade tio i åtta. Inte redo för att stiga upp men så tänkte jag på den där kameran. Så mot bättre vetande klev jag upp och stack iväg till rean.
Jag var inte ensam. Efter att ha köat i fyra köer, en inkö till butiken!, en till betjäning, en till kassan och en kö till varuutlämningen, så är jag nu lycklig ägare till en ny liten och mycket behändig digitalkamera.
Jag vet att reor alltid är ett sätt för butikerna att bli av med utgående artiklar eller att min kamera kommer att säljas ännu billigare om några månader, men man får vara nöjd med dom val man gör i den stund man gör dom.
Och i mitt fall så har jag kikat på precis denna kamera tidigare och nu så fick jag ju liksom både minneskort och fodral ”gratis”.
Jag håller på att ladda batteriet i detta nu, återkommer i ämnet senare.

Superhjältekraft. – Att spara genom att köpa???

Inga kommentarer: