onsdag 10 augusti 2011

Lyxweekend i mitten på veckan.

Tillbaka efter två dagar på lyxhotell, hämtad i limousine och uppassad som jag aldrig blivit förut.
Alla gjorde sitt yppersta för att jag skulle må bra och det var inte lite det.
Killarna som hämtade mig bar mig in i bilen, kungligt. Dom kopplade upp mig mot en dator för att verkligen se till att jag fick bästa möjliga service.
Efter en kort bilfärd så anlände vi till hotellet. Sen fick jag ett tillfälligt rum och en massa droger!!!
Droger är överskattat, dom gjorde ingenting och jag blev bara illamående.
Därefter så blev det en snabb fotografering för att se hur svart min själ är. Foton tagna i tunna skivor och som sedan bestämde vilket rum jag skulle få ligga i.
Mer droger.
Många personer som passade upp. Fantastiskt.
Om jag hade haft otur så skulle dom ha titta i mitt inre rent handgripligt, men jag klarade mig denna gången.
Efter att jag blivit klämd på och utfrågad??? så fick jag komma till mitt rätta rum, dubbelrum med stadsutsikt. Instruktioner om roomservice och mer droger.
Vad jag inte visste var att detta besök var en renande hälsotripp, jag blev satt på att fasta. Passar ju visserligen ganska bra nu när det är ramadan, men jag tror att dom mest var lite sugna på att titta inuti min vackra kropp.
Personalen sprang fram och tillbaka med en enda uppgift, att passa upp på mig.
Efter två dagar med en massa juicer och tunna soppor så fick jag faktiskt en rejäl portion med biff och potatis innan jag checkade ut.
Sen så fick jag såklart hämta en påse med droger innan jag klev ut i den friska luften.
Jag kommer att bli kallad tillbaka för att ta bort en del av mitt sjuka inre, men den dagen den sorgen.
Nu sitter jag här, lätt stukad och öm av en omtumlande upplevelse, glad att jag bor i världens bästa land.

Superhjältekraft. – Att förstå var skatterna tar vägen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen tuttenuttingen då... En stackars sjuk man... Vill du ha nåt, vindruvor, en bok, bli kliad på ryggen, uppuffad kudde, näsduk...? Kom, sätt dig här *klappar på soffan brevid mig*... berätta nu, vad sa den elaka fabbo doktorn?

Miss H D sa...

Pilutta norrmannen...*hävdar att han är det...en norrman...*

Ja,att bo på lyxhotell är ju både ekonomiskt försvarbart för du är ju med och sponsrar...

*nickar vetgirigt*

Uffe Viking sa...

Fabbo doktorn klappade mig på huvudet och gav mig en godisklubba, sen sa han. - Det är viktigt att alla nu tycker väldigt synd om dig och att alla är extra snälla utan sarkastiska kommentarer.