onsdag 28 december 2011

Tillbaka till verkligheten.

Så, efter en enda dag av vardag så känns det inte som jul längre. Om den varar ända till påska eller fastan spelar ingen roll, julfriden är slut och jag är uppkopplad igen.
Igår avslutade vi helgen med ett besök på BodaBorg, mina tjejer och jag ägde som vanligt.
Klarade alla banorna, blev fotade och fick t-shirts, och kommer för andra gången som lag att hamna bland de odödliga.
Det är förbaskat roligt men jobbigt, dom har byggt om en del rum så man ska vara ormmänniska och flexibel i hela förkalkningen för att komma sig igenom.
Och jag som är född med en inopererad planka har det inte lätt.
Det var nära att jag hade fastnat ett par gånger, och när jag påtalade det för mina lagkamrater så fick jag veta att dom i så fall inte skulle hjälpa mig lös förrän dom hade fixat kamera och tagit kort.
Taskmörtar.

Superhjältekraft. – Att inte ge upp, aldrig ge upp.

Inga kommentarer: