söndag 15 januari 2012

Bildbehandling.

Mitt fotoalbum har sakta men säkert fått några sidor fyllda. Tur att jag fick hjälp att sortera alla bilder.
Och äntligen har jag fått användning av Bonniers stora matlexikon, det funkar bra som limpress.
Men jag vet att jag har en skärmaskin nånstans, eller blev den såld på flyttloppisen?
Jag ska göra en arkeologisk utgrävning i mitt förråd, för det är så mycket enklare än skärunderlägg och vassa knivar, jag är ju rädd om mina fingertoppar ju.
För detta arbete som jag hade hela vintern till att göra kommer att kräva skiftarbete och övertid för att bli klart innan midsommar, det känns i alla fall så nu.
Men nu ska jag antingen bli lycklig i mitt fårråd eller ta en promenad till Clas Ohlsson och slösa pengar, vi får se, jag behöver rationalisera processen.

Superhjältekraft. – Att minnas allt som fastnat.

Inga kommentarer: