onsdag 23 november 2011

Boring.

Vad är det som händer med Grey´s Anatomy? Om det bara ska bestå av snygga människor och ointressant gull gull så kommer jag att överge serien ögona böj, men dagens avsnitt öppnar kanske för nåt.
Men det är så typiskt för amerikanska lång körare, det byts manusförfattare och regissörer på löpande band, och karaktärerna får inte förändras så mycket att den amerikanska publiken sviker.
Serier har alltid en tendens att stagnera, man stoppar bara in en till skönhet men glömmer att ge karaktären någon karaktär, och kanske serien har gått för länge för sitt eget bästa.
Kanske jag har följ den för länge för mitt eget bästa.
Jag ska skriva en påminnelse till mig själv och sätta på badrumsspegeln: ”Måste skaffa ett liv”.

Superhjältekraft. – Att se förbi svackan.

Inga kommentarer: