torsdag 6 januari 2011

Bortbjuden.

Underbart med mysiga vänner.
I gårkväll så var gänget samlat, och vi blev bjudna på den godaste trerätters, underbart. Jag bugar mig ödmjukt för den köksansvarige, ja för den äkta hälften också. Tack.
Jag börjar känna mig skyldig, alla är så givmilda.
Fast jag ska köra en enkom inflyttningsfest för mitt nya sovrum så fort jag har fått lite mer ordning här hemma.
Som vanligt, och som jag tidigare nämnt, så blir det mycket snack av de mycket snacksaliga så fort första skålen är avklarad, ja före det också föresten.
Vi hinner avhandla allt från franska talesätt till hemmagjorda likkistor innan efterrätten är serverad. Och sen lite Robbie Williams såklart, ingen fest utan.
Men det är som det ska vara. Det är bara könsfördelningen som haltar, vi måste snart kvotera in några tjejer innan vi blir anmälda till JämO eller DO som det nu heter.

Superhjältekraft. – Att fira dom tre vise männen.

Inga kommentarer: