fredag 18 mars 2011

Kändisgym.

Jag brukar inte träna på fredagar men i veckan passade det bättre.
Eftersom dom flesta har spikade träningsdagar ser man ju bara samma människor hela tiden, så idag var det mest okända ansikten.
Jackie Chan var där, så också Beavis eller Butthead, jag vet ju inte vilken som är vilken, den ljusa i alla fall, och tjejen från Apoliva reklamen var också där. Hon var så pass lik att hon säkert fått höra det.
På golvet i ett hörn tränade en ung snygg tjej och gjorde diverse mag och ryggövningar, i en maskin bredvid stod det ett gäng grabbar med nackspärr och försökte se engagerade ut.
Jag blir lite full i skratt åt dom, men beter mig säkert likadant, kan tänka att jag omedvetet drog in magen lite extra när hon gick förbi.
Ni tjejer har så stor makt att ni alltid borde ha en varningstext på tröjan, fattar ni det?
Det blev väl ett ganska bra träningspass i slutändan, så pass att jag kan svulla mig lite till middagen.
Ikväll blir det hämtpizza och hockeytv hos en kompis, fattar inte hur jag verkar ha hamnat i hockeyträsket på sistone.

Superhjältekraft. – Att träna vårkänslorna.

Inga kommentarer: