söndag 15 maj 2011

Jag och Britney.

Städdag, röja undan, diska bort det undanställda, dammsuga, köra ett par tvättmaskiner och renbädda, inte några favoritgöromål men såklart nödvändigt.
Jag har laddat CD-växlaren med Britney Spears för att få lite energi, ja ja inga kommentarer tack. Britney gillar min städning.
Jag tar fram dammsugaren och Britney sjunger I´m a Slave 4 U.
För att få ordning i sängen så smiskar jag min kudde så den formar sig i örngottet och Britney ber, Hit Me Baby One More Time.
När jag sen, utan tröja och blank av svett, står böjd över diskbaljan, täckt av löddrigt skum kommer ett utdraget stön från mina högtalare, Gimme More.
Vad ska jag säga, är det en tillfällighet eller är jag en sexig städgud?
Britney är väl inte ensam om att vilja ha en Piece Of Me?

Superhjältekraft. – Att vara Hot As Ice.

Inga kommentarer: