måndag 21 februari 2011

Måndag.

Ibland så blir en måndag aldrig bättre.
Jag satte aldrig igång min väckare igår, vilket resulterade i en försovning såklart.
Sen hann jag bara börja jobba när jag kapade sönder dom specialtillverkade och i enkom lackade bitarna som promt skulle ha behövt vara klara idag. Efter det så har jag legat lågt och försökt att inte skapa mer oreda.
När en dag börjar så så vet man att den inte kommer att vända utan ett mirakel, så det är bara att gilla läget.
Jag har suttit och ritat en stund men det blir inte så bra, så nu tänker jag slösa bort resten av kvällen i tv soffan.
Först lite Vetenskapens Värld på 2:an sen Världen på Kunskapskanalen.
Efter det så borde jag gå och lägga mig, men som med så mycket annat som jag borde göra så skiter jag i det och avslutar dagen med Magnus Betnérs show på 5:an.
Det blir garanterat dagens höjdpunkt.

Superhjältekraft. – Att inte ge vika för måndagssyndromet.

Inga kommentarer: