söndag 25 juli 2010

Lite till festival.

Rätt så sliten, bakis utan att ha druckit. Det kostar på att uppleva Trästock i dagarna tre.
I går så spelade Kristian Anttila rätt så tidigt och alltför få hade tagit sig tid att se en riktigt superbra spelning.
Jag offrade ett halvt öra på Dag Vag, och jag vet inte, det är nog mest kult för vidare bra är dom inte.
Markus Krunegård var bra men ingen överraskning. Jonathan Johansson fick avsluta min festival för den här gången, och han kanske inte levde upp till mina förväntningar.
Jag orkade inte springa runt och kolla alla mindre band som spelade igår, så jag missade säkert något guldkorn. Men tre dagar tar ut sin rätt.
Jag kan bara säga att Trästock är fantastiskt, och att den går att arrangera utan inträde är helt otroligt. Men jag köpte åtminstone festivalprogrammet.
Jag kommer särskilt att minnas Melissa Horn, Bullet, Moneybrother, Kristian Anttila och sen dom supermysiga Rena Rama så klart.

Superhjältekraft. – Att ödmjukt böja sin nacke för arrangörerna.

Inga kommentarer: