torsdag 8 mars 2012

Kram på dig.

Jag tycker att jag är ganska fördomsfri så här till vardags, men jag har förståss massor med fördomar om jag tänker efter.
Som det här med nakna killar som kramas i tv till exempel, vem ser på dessa program?
Det sänds program efter program med svettblanka killar i minimala shorts som med fullpumpade muskler smeker och tar på varandra.
Alltså för vem görs programmen?
Efter en stund så är dom så upphetsade och andfådda att dom oftast hamnar i en kramorgie på golvet.
Det är väl någon förklädd S&M lek kantänka för dom ser alltid så arga ut, och dom envisas med att göra illa varandra.
Men det slutar oftast likadant, kel, kram och fumlande händer, liggandes på golvet i en ogredig hög.
Jag brukar snabbt bläddra förbi, känner inget pirr, för jag antar att jag inte tillhör målgruppen av tittare.
Jag gillar inte när någon medvetet gör illa någon annan och jag tänder inte heller på håriga ryggar och svettiga magrutor.
TV4 Sport borde verkligen se över sina sändningar från UFC och MMA, dom kallar sig för kickboxare, kageboxers och en massa annat maskulint killtjafs.
Säger att det är världens tuffaste sport, men varje gång som min fjärrkontroll stegar förbi så ligger dom ner och kramas.
Hmm, världens tuffaste mjukisar säger jag, tv för . . . säger jag också.
Men det är väl bara mina fördomar som talar.

Inga kommentarer: